FAQ

Veel gestelde vragen

1Zijn wij verzekerd in uw taxi?
Ja, tijdens de rit zijn alle passagiers verzekerd. Dit geldt zolang u in de taxi zit. Buiten de taxi bent u afhankelijk van u eigen verzekering.
2Zijn de prijzen persoonsgebonden?
Nee, de prijzen zijn per taxi of taxibusje.
3Ritprijs vooraf vaststellen?
Telefonisch of per email kunt u informeren naar de ritprijs om achteraf niet meer voor verassingen te staan.
4Accepteren jullie ook op rekening rijden?
Jazeker, achteraf wordt er een factuur opgesteld van de ritprijs die u binnen 14 dagen kunt overmaken. Hierbij geldt weer dat u dit van te voren moet aangeven bij het reserveren.
5Kan ik met creditcard of pin betalen?
Ja, dat is mogelijk. Graag van te voren aangeven bij het reserveren. Voor een betaling met creditcard komt er een toeslag van €2,50 euro bij.
6Verloren voorwerpen?
Wanneer u denkt spullen kwijt te zijn in een van onze taxi's, kunt u telefonisch of per email contact opnemen met de centrale.
7Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Nadat u een reservering hebt gedaan, ontvang u van ons meteen een kopie van uw reservering per email. Vervolgens krijgt u van ons een bevestiging via email/sms/bellen.
8Hoeveel personen mogen in een taxibusje vervoerd worden?
Maximaal 8 personen.
9Hoeveel personen mogen in een taxi vervoerd worden?
Maximaal 4 personen.
10Beschikken jullie over kinderzitjes?
Ja, wij beschikken over kinderzitjes. Graag bij het reserveren aangeven.
11Ophalen vanaf Schiphol?
Nadat u een reservering heeft gedaan voor het ophalen vanaf Schiphol, kunt u na het landen op Schiphol telefonisch contact opnemen met de centrale (voordat u uw bagage ophaalt). De taxi zal binnen 20 minuten op Schiphol zijn. Vanwege de drukte op Schiphol halen wij onze klanten op bij vertrekhal 1, 2 of 3.
12Heeft Taxi Lange Voort een eigen taxicentrale?
Ja, wij beschikken over een eigen centrale die 24 uur bereikbaar is.